Khamis, 17 Jun 2010

* Coklat Design *

Salam..

Ha sekarang ni pasal coklat lak..aih ada2 je aku ni..

Aku nak promote coklat ni..semua design sendiri tapi bukan aku yang buat kawan aku yang buat. Sesuai untuk bagi2 hadiah pada orang yang tersayang dan boleh ikut pada design yang kita nak.. dan lihat pada gambar2 tersebut.. :








*coklat ini sesuai untuk tetamu yang datang majlis keramaian (2pcs)..





* Sape yang minat coklat berbentuk bear ini lah dia.. (2pcs)





*Yang ini boleh gak nak bagi gift yang biasa2 je (4pcs)..(kalau terlalu bajet la huhu)





*coklat ini yang kira normal untuk bagi pada yang tersayang (9pcs)...






*Yang ini kira lebih normal la..kira ok gak untuk sapa yang suka makan coklat banyak sikit (15pcs)..





* coklat yang ini sesuai untuk org yang tersayang kuat makan coklat..huhuhu (35pcs)







1 pcs = RM 0.85 - normal design ( half choc) ex: love , flower,etc)
1 pcs = RM 1.30 per pcs - strawberry design (full )

2pcs = RM 2.20 per box
4pcs = RM 5.50 per box
9pcs = RM 9.50 per box
15 pcs = RM 15.00 perbox
35 pcs = RM 35.00 per box

* all price without decoration and for half chocolate's

Bear = RM 1.40 per packet inclusive ribbon n packaging



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi Shah : ultr_aboy88@yahoo.com (email, ym dan FB), sreza24@gmail.com (email) dan 013-3081723 (HP)

Terima Kaseeeh!!

2 ulasan:

  1. awat x letak harge..susah ler nk taw harge nye...huhu cantik dok design die

    BalasPadam
  2. aku baru je letak harga..sori lupa lak nk letak harga..

    BalasPadam