Selasa, 29 Jun 2010

Settel Kerja..

Salam Semua...

Hari ini baru free nak buka blog... letih sungguh rasanyer..sampai bangun tido nak ke kerja pun asyik lambat jer..nak tido lena pun tak senang...


Seronok jer tengok kucing ni tido...huhu



Maklum la bz cari barang untuk projek PM Mindef.Net... Dah la cari barang untuk Tool's dan peralatan yang berkaitan dengan "clean" pc ni susah nak cari..kalau yang mudah takpe..kena la ikut cakap customer nak barang yang mcm mana..bukan itu jer..sabtu pun kerja jga...tapi takpe yang penting aku dapat bantu org yang selama ini bantu aku di tempat kerja.. Alhamdulillah semua kerja selesai..



Cuma yang tak best nyer hari ini claim tak masuk...herm...aku tengok masih waiting for HR..jadi tak masuk la claim tu..dah tak dapat nak bayar hutang piutang yang tertunggak..lari bajet sebab claim yang sebelum ini tak dapat... takpelah kot..takde rezeki..tapi sedih aku diorang bukan main lg masa buka booth kat PWTC untuk karnival kerja aku tolong dtg siap kemaskan lagi..hari ahad tu hari yang biasa aku bersantai..tapi aku tak kesah mana tau aku tolong diorang 1 ari nanti diorang akan tolong aku...tapi mcm ni gak aku dpt...nampaknyer lepas ini aku kena kedekut tenaga la jawabnyer sebab....


Hensem tak kucing ni wat muka??

1 ulasan: